sivacki DRUM forum

...

Dobro došli! U gornjem desnom uglu, klikom na ikonicu "mesec" ili zatim "sunce" možete, prema vlastitom afinitetu, odabrati svetlu ili tamnu (dark) temu Foruma.

Pomozimo Željki !

Van mreže Braca

• Administrator
  • Zaslužni član
    • Reputacija: +59/-10
    • web dizajn
poslato: Decembar 14, 2008, 09:44:56 posle podne
Zovem se Željka Milošević. Rođena sam u Kragujevcu, imam 23 godine i redovan sam student Akademije umetnosti u Novom Sadu na odseku harfe u klasi profesora Ivana Rončea. Zavšila sam fakultet za snimanje i dizajn zvuka u Beogradu u klasi profesora Dušana Petrovića. Harfu sviram već sedam godina i nekoliko puta sam bila laureat na značajnim takmičenjima kod nas i u inostranstvu. Pored toga učestvovala sam na brojnim koncertima i priredbama.

Iako studiram koncertnu harfu, visoka cena ovog instrumenta uslovila me je da se prilagodim nečem manjem ali ne i nematerijalno manje vrednim a to je keltska harfa od koje sam zapravo i počela. Moj instrument košta 3.000 eura pa svoju harfu samim tim i nemam. Pored klasike trenutno sviram i komponujem pop i ambijentalnu muziku na neprofesionalnom i neispravnom instrumentu a Akademija u Novom Sadu čak i nema insturment pa se svakodnevno snalazim vežbajući u srednjoj školi u kojoj uslovi ne zadovoljavaju moje potrebe što mi jako otežava napredovanje na ovom polju. S obzirom da su troškovi kupovine harfe za moje roditelje izuzetno veliki, ja Vas molim da mi shodno Vašim mogućnostima finansijski pomognete. Iskreno se nadam i duboko verujem da ću uz pomoć ljubitelja pravih vrednosti uspeti da dodjem do svoje harfe, raditi ono što iz sveg srca volim i ponovo predstavljati sebe i svoju zemlju na nekom međunarodnom takmičenju. Prvom prilikom, na nekom od koncerata ili audio kompakt diskova koje budem snimila, javno ću se zahvaliti na Vašoj donaciji.

Novac možete uplatiti na dinarski račun:

160-0000100489546-66

« Poslednja izmena: Decembar 14, 2008, 11:42:34 posle podne by Braca »